Sık geçen başlıklar

army of the dead 1

ekşi'de gör
hala "zombi filminde mantık aranmaz" yazan davarların olduğu film. kardeşim kimse zombi filminde mantık aramıyor, saçma sapan diyaloglar, boş beleş espriler, saçma sapan oyuncular, en baştan başlayan klişe sahneler filan filmi izlenmez kılıyor. esas senin mantıkla her fantastik filmi çok beğenmen lazım, çünkü fantastik filmde mantık aranmaz o yüzden herkes beğenmek zorunda.