Sık geçen başlıklar

arkadaşları kişi başı 35 tl'ye evde ağırlamak 1

ekşi'de gör
adam başı 40 lira verildiğinde nar gibi kızamış oğlak çevirdiğim için fiyatını pahalı bulduğum olay.

bi de böyle insanlar var değil mi ?

- bir oğlak çevirdik ki...görcektin, 8 kişi yumulduk.
+ eee?
- rakısı salatası o biçim!
+ yaa! nerede bu yer ? kaç paraya yapıyorlar ?
- valla unuttum şimdi. kafalar çok kıyaktı. hulusi abi götürmüştü.
+ hımmm iyimiş.
- mis gibiydi mis, kekik kokuyordu, vurduğunda tepsiye eti lime lime oluyordu.
+ anlıyorum.