istemeyin, vermeyinde. 26 yaşına kadar ehliyetsiz araç kullanmadan idare edebilmiş. sonrasında ehliyet almaya mecbur kalmış biri olarak söylüyorum boktan işlerinizi halletmeniz için toplu taşıma yeterli çok acelen varsa taksiye bin şehirler arası da taşıyor ama ölüm kalım meselesi değilse arabayı borç istemek ne amk. sevgilimi görmeye gidicem kaç aydır görmedim ühüüü siktir git otobüsle amk.
böylelerini asalak olarak görüyorum ve asla arkadaş olmayı tercih etmiyorum. gelmiş burada bir de bir sayfa yazı yazmış.
edit: imla
05.10.2021 · 24. sıra
lethifold
04.10.2021 00:33 ~ 00:35