isterse şarkıyı havaya atıp yere düşmeden üçlü salto atarak sikertsin.
olay bu zaten kardeşler, fazla evde oturmaktan oksijen bitmiş olmasın? camı açsanız bi 5 dakka, içerisi havalansa?
adam oraya eğlenmeye çıkmış ve deli gibi eğlendi ve izleyenleri de moda soktu, eğlendirdi. bence de en iyilerden biriydi.
televizyonculuk açısından bakarsak, olması gerekeni fazlasıyla yaptı. acun gibi instant rating ölçüm makinesi bir daha tekrarlatır mı kötü olsa?
müzikal açıdan bakarsak: abi sen bu olaya müzikal açıdan bakıp yok prozodi yok ses kaydı yok mimik bilmemne diyorsan eğlence anlayışını bir sorgula. bir de dün kim çıktıysa oldukça komik, bozuk, ama bir o kadar eğlenceliydi... program sana zul olmuştur be saatlerce. uyusaydın bari be adam.
02.01.2016 · 40. sıra
testudos
01.01.2016 13:14