öcü olsa iyi valla.
Sık geçen başlıklar
araplaşmanın öcü gibi gösterilmesi 3
ekşi'de görhah işte koruyamadığımız benliğimiz nedeniyle gelir biri bizimle zerre ilgisi olmayan bir dile keşke ana dil olsa diye beyanda bulunur.
araplaşmak tam da öcü gibi bir durumdur.türklerin kadınları eşleriyle ülke yönetirken arap toplumunda kadın kocasının izni ile burnunu sokağa çıkarandır. boşa maval okumaya gerek yoktur.kaldı ki arapların kendisini bu milletin ayrılmaz parçası kürtlerle bir tutması da ayrı komiktir.türk toplumu bu topraklarda yaşayan kürtlerle çoğu kez aynı tarihi paylaşmış ancak araplardan sadece kazık yemiştir.
şimdi yallah kendi ülkenize, ana diliniz zaten orda resmi dil.
araplaşmak tam da öcü gibi bir durumdur.türklerin kadınları eşleriyle ülke yönetirken arap toplumunda kadın kocasının izni ile burnunu sokağa çıkarandır. boşa maval okumaya gerek yoktur.kaldı ki arapların kendisini bu milletin ayrılmaz parçası kürtlerle bir tutması da ayrı komiktir.türk toplumu bu topraklarda yaşayan kürtlerle çoğu kez aynı tarihi paylaşmış ancak araplardan sadece kazık yemiştir.
şimdi yallah kendi ülkenize, ana diliniz zaten orda resmi dil.
(bkz: şerefsizliktir)
"bkz bir üst entrynin son soru cümlesine cevaben yazılmıştır" *
tanım: kendi etnik kimliğini reddedip başka bir kimliğe geçiş yapmak isteyenleri değil, zaten öyle bir toplum varken gidip orada yaşamak yerine, kendi yaşadığı toplumun tamamını o yaşam biçimine empoze etmek isteyenleri üzmektedir.
"bkz bir üst entrynin son soru cümlesine cevaben yazılmıştır" *
tanım: kendi etnik kimliğini reddedip başka bir kimliğe geçiş yapmak isteyenleri değil, zaten öyle bir toplum varken gidip orada yaşamak yerine, kendi yaşadığı toplumun tamamını o yaşam biçimine empoze etmek isteyenleri üzmektedir.