Sık geçen başlıklar

arabaların biten balata için uyarmaması 1

ekşi'de gör
edit başa: dogum gunum lan bugun benim. sabah uyandım bin tane mesaj; yok fakir, yok cahil; yok cahil köpek; yok aç köpek... az insan olun ya. klavyeden yazıyorsunuz diye karşıdaki incinmez mi sanıyorsunuz?

***

bence bir rezalettir.

bu konuda nasıl bir teknoloji henüz gelişmez anlamıyorum.

gidiyorsun, kimi usta 10bin daha götürür derken kimi diske dayanmış diyor.

plaka lambası arızalanınca iki dakikada bir kıçını yırtan arabam ise bu konuda sessiz.

edit: ben de biliyorum ses çıkınca değismesi gerektigini. ancak bazen ufak bir çakıl; kum tanesi, ıslanma bu seslere sebep olabiliyor. hatta bazı markalar konusunda oldukça cok sikayet var ses konusunda...

edit 2: tamam; anladık şu arabada var bu arada var ve ben fakirim; o yuzden benim arabada yok.

aracım astra j. sport+still paket. bu uyarı sistemi yok. klima full açıkken telefonum çaldığında klimayi kendi kisan; kapatinca eski haline getiren bu araçta balata uyarı sistemi yok. ne yapayım? ben alinca fakirim diye herhalde cikarttilar.