bir türlü ne amaçla yapıldığını anlamadığım hareket. günde en az 2 -3 kere instagram story'lerimde karşılaşıyorum ve 1 aydan beridir, bunu yapan herkesi takipten vazgeçiyorum. hayır şimdi mesela tatile çıkmışsındır şöyle arabanla giderken sağ tarafında muhteşem güzellikte bir koydan geçiyorsundur gün batımında mesela, güzel manzara diye çekip atarsın, biz de izler feyz alırız, da kardeşim her gün işten çıkıp evine giderken e5'te arkanda saçma sapan türk popu çalıyorken neden böyle amaçsız bir şey yapıyorsun? anlayamıyorum sevgili sözlük
edit: tüm elektronik cihazlarımı ve içlerindeki her şeyi ingilizce kullandığım için story diye açmışım başlığı. dili özenli kullanmaya ben de dikkat ediyorum ama kusura bakmayın sizin kadar kusursuz insan olamıyor herkes
26.03.2018 · 47. sıra
moni
25.03.2018 01:51 ~ 02:10