Sık geçen başlıklar

araba almıyoruz kampanyası 3

ekşi'de gör
şu sefalet rezillik normal bir ülkede yaşansa yer yerinden oynar siktiğimin düzenine halk isyan eder ama bir mısır kolombiya kadar onurlu değil halkımız
alamıyoruz zaten, almıyoruz diyip inat etmiş numarası yapmamıza gerek yok bence.