Sık geçen başlıklar

ara tatilden öğretmenler yararlanamayacak 2

ekşi'de gör
ne son dakikasi? daha bir ay var. cogu otobus firmasindan bir aydan once bilet bile alamiyorsun. abartmaya gerek yok. her iki ayda bir tatil olacak diye bir sey de yok.
eğer bu karar dönem başında bildirilseydi sorun yoktu. lakin sen şimdi haber verirsen milletin söylenmeye hakkı var. bulunduğum yer doğuda bir il ben ara tatilde de buradayım lakin birçok öğretmen biletini şimdiden kestirdi. bu durum büyük mağduriyet oluşturuyor bu nedenden ötürü.