Sık geçen başlıklar

arçelik'in buzdolabımı teslim etmemesi 1

ekşi'de gör
endiseye mahal olmayan durumdur. zaten yazilmis ya ikamesi ya da bir ust modeli verecekler

hayir benim burda anlamadigim 1 sene once buzdolabi alinmasina sasirip laf edenler. gotum bi de akil vermis dolar yap bankada beklet diye. okuma yazma da yok herhalde adm taksitle aldigini belirtmis. arkadaslar herkes bi anda 30 bin lira cikarip tum ev esyalarini dizemiyor yavas yavas onceden taksitlere baslayip bitirip evlenirken tasinirken urunu teslim aliyor. nadir bir olay degil yani.