samsungun 5bin tl'ye de telefonu var 50bin tl'ye de telefonu var.
apple giriş segment ürün çıkarmıyor, siz samsungda ona eş değer amiral gemisi almıyorsunuz.
fakirler de telefon sahibi olsun diye çıkarılan modeli alıyor, attan iniş eşeğe binmek falan yazıyorsunuz. siz eş değer modelleri almıyorsunuz ki, madem o kadar vereceğim apple alırım diyorsunuz adım gibi eminim hiç değişmez, o zaman kıyas yapma hakkınız bulunmuyor maalesef.
s23 ultra 45bin tl, işlemci snap 8 gen2 antutu bench skoru 80bin tl'lik iphone 15 pro max ile benzer.
siz daha 45bin bile vermek istemiyorsunuz... napıyorsunuz 10bin liralık a52 alıp bokluyorsunuz, a52'deki işlemci s23 ultradaki işlemcinin %20 gücünde. ne bekliyorsun kardeş, o paraya o kadar.
adamın yarı fiyatına aynı hızı sunduğu s23 ultrayı bile almayan adamsın. sen nasıl kıyas yapacaksın ki?
beyin bu kadar.
17.10.2023 · 21. sıra
kal vas xen an flam
15.10.2023 23:53 ~ 16.10.2023