Sık geçen başlıklar

apple'ın üç ayda 452 milyar dolar kaybetmesi 1

ekşi'de gör
altı ayda bir telefon modeli güncelleyip binlerce lira verdiğin telefonu çöpe çeviren ve böylece salak alıcılarını daha da salak yerine koyan bir şirketin zarar etme hadisesi. umarım batarlar.