Sık geçen başlıklar

apple'ı türkiye'den kovuyoruz kampanyası 1

ekşi'de gör
yüksek fiyattan satmıyorlar arkadaşım, aynı fiyattan satıyorlar, yerel para biriminle senin alım gücün düşüyor sadece

ciddiye alıp cevap verdim bana da aferin

t: bir fikir