Sık geçen başlıklar

apple kullanıcılarının hep zengin ve elit olması 2

ekşi'de gör
emin miyiz asgari ücretle çalışıp 12-24 ay taksitle alanlar var iphone un son modelini asdfhj.
(bkz: apple kullanıcılarının kendini zengin ve elit sanması)

not: ios