Sık geçen başlıklar

antep'te doktorun yoğun bakımlık edilmesi 1

ekşi'de gör
bir sabaha da hayır ile uyandırmayan ülkenin yeni haberi.
20 kişi doktora sopa ve demirlerle saldırıp yoğun bakımlık etmişler.

doktor bulamayasınız

bunlar hastaneleri bakkal gibi yönetmeye çalışan ciddiyetsiz sağlık bakanlığı ve caydırıcı ceza vermekten aciz adalet bakanlığının aldığı kararların ve bununla medyada propaganda yapan herkesinin günahı ve suçudur.

https://x.com/…708114?s=46&t=xexacncoufso-3zez08i-w

https://x.com/…703486?s=46&t=xexacncoufso-3zez08i-w

cehaleti el üstünde tutmanın, okumuşu ezdirmenin cezasını çeken her ülke gibi biz de çekiyoruz ve daha çok çekeceğiz.

tüm sendikaları ve ttb'yi eyleme çağırıyorum.

edit: buna takacak akıldan yoksun, kötü niyetli ve tiksinç insanlar için açıklama yapmak üzse de sebebi çocuğa damar yolunun geç açılmasıymış.