Sık geçen başlıklar

antalya'da selfie çekerken ölen iki genç 1

ekşi'de gör
bok yoluna ölmüşlerdir. umarım kamyonet sürücüsüne ölenlerin bariz salaklığından dolayı ceza verilmez. otobanda asfalt üzerine yatıp selfie çekilmek ne demek amk.