antalya'da 10 milyon rus'a varmış. bilmez ki üstün zekalı, 1 milyon rus, kırım'ın gitmesine sebep oldu.
antalya'daki türk vatandaşlarının ev-iş bulma sıkıntısı yaşayacak olmasını geçtim, antalya ile hiçbir tarihsel bağı olmayan, orada kulçun kulçun kolonileşmek için hiçbir hakkı olmayan bir millet. bir yerde hangi etnik grup sayıca üstünse, hak talep etmeye cüret eder. suriyeliler yüzünden bu eninde sonunda başımıza gelecek, bunun altyapısı oluşturuldu. bir de elin gopniğiyle mi uğraşacağız? bugün suriyeliden afgandan iyi diye rusun harıl harıl ülkeye yerleşmesine alkış tutanlar, 30 yıl sonra çocuklarına torunlarına toprak bütünlüğü korunan bir türkiye kalmadığında ağlamasınlar.
ki o gopnik dediğimiz rus da senden benden akıllı. adamlar kendi ülkelerine yabancıların yerleşmesini istemiyorlar, kök söktürüyorlar. from russia with hate diye belgeseli bile çekildi, st. petersburg'da bile slava benzemeyen göçmenler diken üstü yaşıyordu. bizdeki gevşeklik yok. burada bir suriyeli ya da afgan bir türk kızının kafasını taşla eze eze öldürebilir, * oradaki ruslar hiçbir şey yapmayan adamları avlıyor bildiğin, avlıyor. neo-nazi olun, yabancılara ırkçılık yapın demiyoruz tabii, sadece bu kadar gevşemeyin. "on milyonu gelsin yeaaa" diye rahat rahat konuşmayın. on milyona gerek yok, bir milyona ulaştıklarında ülke senin ülken olmaktan çıkacak. bırakın şu beyaz et tapınıcılığını. adamlar sarışın mavi gözlü diye tehdit olduğunu algılayamıyorsunuz. suriyelinin işgalinden hiçbir farkı yok şu durumun.
edit: belgeselde moskova diye aklımda kalmıştı, st petersburgmuş. espoan'a uyarısı için teşekkürler.
28.03.2023 · 47. sıra
yasam kullanma kilavuzu
27.03.2023 02:31 ~ 14:13