başkan ismini bile kiril alfabesiyle yazmış asjkdhjksa bundan daha az saçma şey görmedim.
(bkz: öz yurdunda garipsin öz vatanında parya)
17.01.2023 · 35. sıra
ozgurugzo
16.01.2023 14:19