baya dram yaşayan bir üyenin çığlığı. troll gibi gelmedi bana. ki böyle imdat çığlıklarını ciddiye almamaktan geliyor ne geliyorsa.
http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=128180413
06.08.2017 · 28. sıra
dogru konus
05.08.2017 16:53