yıllar önce okulda anneler günü için tören yapıldı. müdüre çok abartıldı. annesi olmayanlar var demiştim. 'boşver' demişti. cümlesinin bitiminden bir dakika sonra biri çok daha önce biride bir önceki sene annesini kaybetmiş iki kız öğrenci ağlayarak fenalaşmıştı. endüstriyelleşmiş bir günü abartıp kimsenin kalbini kırmaya gerek yok. haklı talepdir
edit: küçük bir ekleme özellikle küçük çocukların duygusal hallerine örnek olsun. geçen ay covid sebebiyle hastahaneye yattım. ambulansla evden götürülüşümü ne yazık ki gördüler. 6 gün hastanede kaldım. hastahane öncesi ve sonrası toplam 15 gün izolasyon süreci oldu. en fazla kapı arasından gördüler ya da küçük oğlumun yaptığı gibi buzlu camın ardından görmeye çalıştılar. şimdi evde en küçük gürültüde bana bir şey olacak diye korkuyorlar. koşturarak geliyorlar. özellikle küçük çocuklar için anne ve baba figürü çok kıymetli. bunu deşelememek gerek .
10.05.2021 · 3. sıra
ziplayanpireninsolonbacagi
09.05.2021 10:00 ~ 18:14