uzun zamandır ankara’da yaşayan birisiyim. işim gereği çok şehir gördüm. ancak ankarada yaşayan nüfusun en az yarısını oluşturan iç anadolu çomarları kadar davarını inanın güneydoğuda bile görmedim.
kimse kusura bakmasın ama sincan, etimesgut, pursaklar, mamak hatta yenimahalle tam bir bataklık.
her şehirin cahili olur ama buranın cahili de zır cahil be arkadaş...
05.09.2020 · 37. sıra
manisch
04.09.2020 00:02