Sık geçen başlıklar

ankara'da tarihe karışmış mekanlar 4

ekşi'de gör
gençken...lan şurada ne güzel bir mekan açılmış, cumartesi gidelim dediğimiz bir çok yerdir.

şimdi hayretle okuyorum o kendine özgü havası olan mekanlar bir bir kapanmış.

bokum gibi kahveci kondurmuşlar her köşeye. bira yok, tabureye oturup demli bir çay içmek yok. hacı bilmem ney kahvecisi var bol bol. şoklanmış bardakta buz gibi bira yok; döner yedikten sonra uzun marlboro ikram eden garson yok. fil bokundan kahve var ötv'siz. duvarda, mekan katili 4207 sayılı kanun var. ankara soğuğunda kapının önünde titreyerek içilen sarma sigara var. götün ayazdayken, tavanda beynini pişiren ısıtıcı var. çoğu yerde o da yok. elektrik fiyatı çarptığından, kullanmak istersen 5 lira ödediğin skimsonik ufo var masanda.

baraka'yı işleten ali vardı. okuyorsan saygılar. bu sessiz istiladan önceydi...sen de biz de yaşlanmazdan biraz önceydi. bando mızıkadan gelip bateriyi inleten o traşlı genç yok sahnede. başka yerlerde bira ısmarladığımız öğrenci müzisyenler yok. ankara ayazı vurdu şimdi gençliğimizi.