Sık geçen başlıklar

ankara kızlarının izmir kızlarından güzel olması 3

ekşi'de gör
katılmakla beraber ankara kızlarının güzellikleri konusunda yıllar önce ürettiğim teori:

cumhuriyet kurulduktan sonra(kısmen de şimdi) şehre gelen orta ve üst düzey memurların, o yıllarda nadir bulununan okumuş adam olmalarının avantajıyla kendi memleketlerinin en güzel kızlarıyla evlenmiş olmaları ve annelerden gelen bu güzelliklerinin nesilden nesile aktarılmış olmasıdır.
ankaralı kızların "la bebe" dediğini zanneden cahilleri göstermiş başlık. sincan'da, yenidoğan'da, şentepe'de oturanlar için falan deseniz tamam da, genellemeye vurursak %20'si bile "la bebe" demiyordur ve aksanları düzgündür.

semtçilik üzerinden genelleme yapacaksak, biraz bucalı apaçi kızlardan bahset bize mesela. pekii ya, basmane'ye ne dersin? gümüşpala falan da, fena değil hani.

not: izmirli kızlar daha güzeldir, o ayrı