katılmakla beraber ankara kızlarının güzellikleri konusunda yıllar önce ürettiğim teori:
cumhuriyet kurulduktan sonra(kısmen de şimdi) şehre gelen orta ve üst düzey memurların, o yıllarda nadir bulununan okumuş adam olmalarının avantajıyla kendi memleketlerinin en güzel kızlarıyla evlenmiş olmaları ve annelerden gelen bu güzelliklerinin nesilden nesile aktarılmış olmasıdır.
21.03.2019 · 35. sıra
rastgelebiri
20.03.2019 17:44 ~ 17:48