vizyonsuzluk örneğidir. hayvanat bahçesi isteyenleri 1 gün boyunca bir kafeste ağırlamak isterim. arada fıstık atıp, kuru bir dalla dürtmeyi falan düşünüyorum.
biraz vicdanı olan herkes "hayvanat bahçeleri kapatılsın" diye düşünüp, konuşurken, bu fikrin kimlerden çıktığını çok merak ediyorum. pes arkadaş! umarım bu abb tarafından bir seçenek olarak görülmez.
29.07.2022 · 13. sıra
joujou
28.07.2022 01:56