çok güldüğüm fanboy.
anne babasının 1000 liralık telefonu dışında başka android telefon görmemiş gariban fanboyların tek kendini savunma cümlesi bu oluyor. 6 senelik samsung galaxy s7 kullananlar bile bıyık altından gülüyordur duyunca.
26.06.2022 · 11. sıra
oxoxo
25.06.2022 11:20