Sık geçen başlıklar

android telefonları kasıyor sanan apple fanboyu 1

ekşi'de gör
çok güldüğüm fanboy.

anne babasının 1000 liralık telefonu dışında başka android telefon görmemiş gariban fanboyların tek kendini savunma cümlesi bu oluyor. 6 senelik samsung galaxy s7 kullananlar bile bıyık altından gülüyordur duyunca.