ben bu tür devlet memurlarının yukarıdan emir gelmeden böyle provokatif şeyleri söyleyeceğine pek inanmıyorum.
bu tür söylemler genelde yukarıdan emirle alt tabakadaki kişilere söylettirilip halkın tepki verip vermeyeceğine dair nabız ölçümü yapılıyor, eğer halk tepki vermezse yukarıdakiler de söylemeye başlıyor. halk tepki verirse de imam öyle söylemiş diyip çöp gibi atıyorlar kenara.
erdoğan bu tür söylem siyasetini çok sık yapıyor ve her seferinde de halk güçsüz ve çaresiz olduğuna inanıp ses çıkartmıyor.
12.02.2021 · 40. sıra
aelfric
11.02.2021 10:15 ~ 10:16