Sık geçen başlıklar

anıtkabir yıkılacak paylaşımım sadece ironiydi 1

ekşi'de gör
aklınca geri vites yapıyor haspam. ayrıca adama! demezler mi sen bir bakanlıkta böyle ciddi bir görevi yürütüyorsun ve cumhuriyetin temel değerleriyle ilgili ve toplumsal hassasiyetin en üst seviyede olduğu bir konuda nasıl ironi yapıyorsun diye?
esas ironi olan ne biliyor musunuz? cumhuriyetin temel değerlerine hakaret etme cüretini kendinde bulan bu insanın seksen iki milyona ifşa olmasına rağmen gerek içişleri bakanı gerekse cumhurbaşkanı tarafından görevden alınmaması ve hâlâ bu şahsın sözüm ona ironi yaptığını söylediği liderin kurduğu devletten maaş alıyor olması.