ben artık pahalılığa değil de ucuzluğa şaşırıyorum.
bugün pazara uğradım mesela. incir 20, üzüm 12 liraydı. "oha ne kadar ucuz!" diye aldım.
emeği geçenlerin yedi ceddini seveyim!
artık ucuzu şaşırtan ürünlerdir yani.
20.09.2022 · 3. sıra
apollo 69
19.09.2022 00:04 ~ 00:05