Sık geçen başlıklar

amerikan polisinin kevgir ettiği çinli 1

ekşi'de gör
kimse kapıyı bıçakla açmaz. bicak ta bıçak hani, savaşa gitsen kılıç pala yerine geçer.
potansiyel katılın essek cennetine gönderilmesi olmuş. iyi de olmuş.
kadının nasıl bir manyak olduğu, kapıdan geri çekilirken düşen polisi bıçaklamak için aldığı pozisyonundan belli. iki eliyle sapı kavrayıp saplama peşinde.
bu tarz tehlikeler anında ortadan kaldırılmalı..
rehabilitasyon, iyileştirme vs, bunlar fasa fiso. polyanaciligin lüzumu yok.
edit;
polislerin yere düşüp kadının saldırdığı sahne " resident evil " filmini andirdi bende.