Sık geçen başlıklar

amerikan evlerinde pencerelerde korkuluk olmaması 1

ekşi'de gör
bir çok eyalette evi bırak bahçeye davetsiz gireni mermi manyağı yapmak mülk sahibinin yasal hakkı olduğundan korkuluğa gerek olmaz. zaten bir çok evin alarm sistemi var, milletin arka bahçede köpeği falan da oluyor. amerika'dayken bir keresinde şüpheli şahıs ihbar etmek için polisi aramıştım, aldığım cevap "bahçenize girerse silahla vurun öldürün sonra bizi arayın, gelip ceset torbasına koyarız" oldu. kelimesi kelimesine aynen bu. böyle bir ortamda korkuluğu ne yapsın millet, götüne mi soksun? çeker vurur, bitti.

fav manyağı editi: yahu o kadar emek verdiğim tarih entryleri dururken çalakalem yazdığım 5 satırlık ne varsa debe ve fav manyağı oluyor. asıl okunması gerekenler bunlar:

(bkz: bizans tarihi/@sorg)
(bkz: sovyet siyaseti/@sorg)
(bkz: çernobil faciası/@sorg)
(bkz: roma tarihi/@sorg)