usta.
burada 'handyman' diyorlar, bizdeki kasiligi el becerisi yuksek, usta dedigimiz adamlara denk geliyor.
el emegi cok pahali oldugu icin amerika, kanada gibi ulkelerde adamlar para vermemek adina her isi yapmaya calisiyor. daha babadan dededen gordukleri icin el becerisi yuksek yetisiyorlar. hicbir anne de 'aman dokunmasin benim minnosum, keser bir taraflarini. baslarim parasina, bana evlat lazim evlatttttt' diye dolanmiyor ortalikta.
ortalama bir adam nasil hem araba tamiri yapar, hem parke doser, hem banyosunu tabandan tavana yeniler (yerleri kalebodur yapti, ilk kez yapti hem de youtube'a bakarak, agzim acik kaldi. eski kuveti atti, yenisini koydu eski dolabi atti, yenisini koydu, lavabosunu yelestirdi, armatorunu bagladi, aynanin ustune 3'lu lambalardan takti vs), hem mutfak dolaplarini soker yenisini takar, hem her turlu elektrik islerinden anlar tum lamba ve avizeleri soker yenisini takar, hem cim bicme makinasini tamir eder... ???
saka yapmiyorum. adam (erkek arkadasim) bunlarin hepsini yillardir yapti, yapiyor evin icinde. saskinim sozluk.
edit: armator demisim armatur yerine. :) ınsallah bir gun armator de baglariz eve. :))
30.03.2022 · 45. sıra
bunsnroses
29.03.2022 00:02 ~ 02:09