Sık geçen başlıklar

amerika'da yaşayan sözlük yazarları 2

ekşi'de gör
artık san jose'liyim.
silikon vadisi'nin güneybatıda bittiği yer, bay area, kaliforniya.

neden? ülkemde beni ve mesleğimi icra etme şeklimi kimse beğenmiyor. öğretim görevlisi olarak öğrencilerin %10'u beni çok seviyor (ben de onları) geri kalan %90'ı sevmiyor. (notum kıt değil)

vakıf üniversitesinde ders saati ücreti yaşayacak kadar kazandımıyor, zaten oraların yönetici ve rektörleri makale yazı filan yazmama karşılar. bir yerde başıma dert alıyorum.

çocuklar üniversiteye yaklaşıyorlar. ingilizce ve almancaları iyi burada kolaylıkla devam edebilirler.

burada şimdilik mutluyum. sonra türkiye'ye dönmeye meyilliyim.

arz ederim.
yazsam mı yazmasam mı.. ikametgah amerika california lakin belçika-almanya ve katar’a çalışmaya gidiyorum bazen 2 senedir eleman yok çünkü ee belçika’ya gitmişken de 2-3 ay türkiye’de takılıyorum yılda.. geriye bişey kalmadı...amerika’ya işe döndüğümde bazı şeyler değişmiş oluyor bazen tanımıyorlar beni “ sen kimsin lan” diyorlar... abi 14 yıldır bu firma da çalışıyorum diyorum “ siktir lan” diyorlar.. bi kaç kez başıma geldi...