26 yildir amerikadayim ben daha bir kere olsun fakir gormedim
akil hastasi alkolik uyusturucu bagimlisi dusuk zekali psikopat yada sosyal sorunlari olan cok cok insan var ama fakir yok arkadaslar
bu adamin sorunu fakirlik degil istese 1000 dolarlik emekli maasini tr de alabilir ustunede tr deki emekli maasi toplam 8 bin tl falan gayette guzel yasar
yani adam kafayi yemis yoksa fakir falan degil
bu arada abd de inanilmaz cok sayida homeless turk var
12.12.2019 · 15. sıra
rivric
11.12.2019 02:34