Sık geçen başlıklar

amerika'da yaşayan evsiz türk'ün itirafları 1

ekşi'de gör
26 yildir amerikadayim ben daha bir kere olsun fakir gormedim

akil hastasi alkolik uyusturucu bagimlisi dusuk zekali psikopat yada sosyal sorunlari olan cok cok insan var ama fakir yok arkadaslar

bu adamin sorunu fakirlik degil istese 1000 dolarlik emekli maasini tr de alabilir ustunede tr deki emekli maasi toplam 8 bin tl falan gayette guzel yasar

yani adam kafayi yemis yoksa fakir falan degil

bu arada abd de inanilmaz cok sayida homeless turk var