Sık geçen başlıklar

amerika battı batacak 1

ekşi'de gör
geçen kahvehanede rüstem abi'den duyduğum durum.
ben inandım.
çünkü ameriganın köprüsü, kanalı ve havalimanı yok!
ve bizi kıskanıyor.