bıktık hükümetin el attığı belediye takımlarından gına gelmişti, umarım hepsi yok olur en kısa zamanda ülke futbolu eskiye döner.
hoş geldin altay.
27.05.2021 · 22. sıra
kotu kedi sero
26.05.2021 22:07