şimdi bende 500 gram has altın var diyelim, ben bunu kuyumcuya teslim edeceğim, bana kapıt verecekler. sonra ne zaman istersem kuyumcu bana 500 gram altınımı geri verecek, hiç bir karım zararım olmayacak. tabi sertifikayı götürdüğümde kuyumcu bana altını ne kadar zamanda geri verecek, veya sertifikayı verince abi altın yok bende al şu tl’yi derse ne olacak, veya hükümet tamam abi altınlarınızı tl yaptık biz istediğiniz hesaba yatırıyoruz derse ne olacak, ki yapmazlar diyemiyorum, nasıl olacak o iş? kuyumcu veya devlet benim altınımı işletecek bu işten benim karım sadece risk.
öte yandan, bunu tam olarak neden yapacağım? ekonomiyi kurtaralım diye he mi? peki altınımı ekonomiyi kurtarsın diye kime emanet edeceğim? ekonomiyi batıranlara.
e güzelmiş bu.
14.02.2022 · 22. sıra
kurremkamerruk
13.02.2022 00:36