Sık geçen başlıklar

almanya'nın 50 bin türk işçi alması 1

ekşi'de gör
başlığı açan arkadaşın almancıları aşağılama nedenini merak ettiğim başlık. ister kabul et ister kabul etme, almancılar "bok" temizleyerek senden daha iyi şartlarda yaşıyorlar. senin günde 10 saat çalışıp, ulaşamadığın hayata onlar en basit işi yaparak bir kaç saatte ulaşıyorlar. en iyi evlerde yaşayıp, en iyi arabalara biniyorlar. senin gibiler de marketteki zamlar yüzünden burada ağlıyorlar. o aşağıladığın insanların hayatlarına sahip olmak için kendini bile satabilecek insanların burada aptal saptal konuşmaları komik. git önce aç karnını doyur sen.