Sık geçen başlıklar

almanya'da kölelik var diyen gurbetçi 1

ekşi'de gör
(bkz: #140906490)

tekrar yazmama gerek yok. çalışana anca ekmek var hacı burada, yanına domatesi alamıyorsun...

gerçekten artık sinir uçlarıyla oynuyorsunuz insanların.

edit: en son haber gibi bir saçmalığın yorum kısmından noktasına virgülüne dokunmadan aldığım yorum;

"yürü git hirt, 340 saat calsitiysan mesai saati ücretini almisindir . burada ek çalışmaya babayı veriyorlar."

edit 2: bir başka yorum;

"dogru söylüyor gelin de görün anlarsınız oradadaki hayatı çalışmayana para yok"

çalışmayana para yok? herif para alabilmek için çalışmaktan şikayetçi. lan biz nasıl bir günah işledik?