(bkz: #140906490)
tekrar yazmama gerek yok. çalışana anca ekmek var hacı burada, yanına domatesi alamıyorsun...
gerçekten artık sinir uçlarıyla oynuyorsunuz insanların.
edit: en son haber gibi bir saçmalığın yorum kısmından noktasına virgülüne dokunmadan aldığım yorum;
"yürü git hirt, 340 saat calsitiysan mesai saati ücretini almisindir . burada ek çalışmaya babayı veriyorlar."
edit 2: bir başka yorum;
"dogru söylüyor gelin de görün anlarsınız oradadaki hayatı çalışmayana para yok"
çalışmayana para yok? herif para alabilmek için çalışmaktan şikayetçi. lan biz nasıl bir günah işledik?
12.08.2022 · 20. sıra
mangoluoralet
11.08.2022 13:51 ~ 13:55