almanya da insanlar kurallara, kanunlara kendi istekleri ile uyarlar, hatta kendi durumlarının kurallara etki etme riskine bile girmezler, çünkü kurallara uymamanın herkese zararı olacağını bilirler.
bizde kurallara uymamak alkışlanır, hatta kurallara uymuyorsun diye kurallar sana uydurulmaya çalışılır.
ha bir de almanya da kanunsuzluğu seçim ile aklama ihtimalin yoktur.
26.02.2017 · 35. sıra
kurremkamerruk
25.02.2017 03:36