Sık geçen başlıklar

ali kayğusuz'un deprem tweet'ine yapılan yorumlar 1

ekşi'de gör
adamlar baya baya hükümeti eleştirmeyi şirk koşmak olarak görüyorlar.

adam sadece ödediği verginin hesabını sormuş. herkes sizin gibi koyun olmak zorunda mı?

herkesi din düşmanı ilan ediyorlar. asıl din düşmanı bunlar. şu yazılanları gören bir insan, nasıl islama sempati duysun?