Sık geçen başlıklar

ali erbaş'ın 11 yıllık arabaya binmesi 2

ekşi'de gör
la niye bizden korkuyorsun allah’tan kork.
11 yıllık dediğin araba mercedes
ayrıca makam arabası olduğundan bakım aksatıldığını sanmıyorum. tabi %90 müslüman ülkede şöförlü lüks sınıfa hiç bakım yapılmadan bakım yapılmış parası alıp gönderildiğine neredeyse eminim ama ispatım yok çünkü servisler halka kapalı özerk bölge. sadece tamirci geziyor oralarda.
umarım 11 yıllık doblo ya kadar düşmene allah’ın izin verir de o tecrübeyi de kazanırsın ölmeden. sınama olur.
herife bak ya millet 30 yaşında ki arabaya biniyor yolda kalmıyor bu arkadaş 11 yaşında ki mercedesle yolda kalmış canım benim. o arabanın bakımları falan tamdır bahane üretip yeni araç peşinde koşmayın.

sizin müsrifliğinizden bugünlere geldik