Sık geçen başlıklar

ali babacan'ın mülakatı kaldıracağız açıklaması 1

ekşi'de gör
ali babacan'ı eleştiririm ancak bu vaadi o kadar güzel ve olumludur ki. bir kesim devleti ve tüm kurumlarını kendi çiftliği sanarak mülakat adı altında peşkeş çekilmesini mübah görüyor, amiyane tabirle babasının malı gibi sahiplenmiş de mülakat ile seçim yapıyor. 100 tane olumsuzluk görsem bile sırf bu vaadin konuşulması, gündeme gelmesi önemli, kaldı ki bunu ali babacanı epey eleştiren birisi olarak diyorum. kusura kalmayın da diğer partiler adaleti, eşitliği ve liyakati sağlamayıp sadece aynı gemideyiz hamaseti yaparsa orada millet acaba mı desin ya da muhalefet en saçma konuları bile şişirip, kayıkçı kavgası yaparken milyonları ilgilendiren konu ile ilgili çıt çıkarmaması nedir yani çok mu zor adilane olacağız ve herkese fırsat eşitliği sunacağız demek. olay ali babacan ya da parti olayı da değil bu durum yokmuşçasına taleplere kör ve sağır olan partilere oy atmaya zorlanmak.

ali babacan ve bulunduğu siyasi ekol ile alakam yok defalarca da eleştirdim oy da atmayı düşünmüyorum olay zaten parti ya da ali babacan değil bir allah'ın kulunun şu konuyu gündeme alması. muhalefetim diye dolanan tiplerin bir tanesinin bile bu konuyu konuşmaması ironik. bomboş konuları günlerce gündem yapıp böyle milyonları etkileyen bir konuda susmak ne olduklarını belli ediyor yağma hasan'ın böreği mantığı bitmeli artık.