amerika'dan bildiriyorum. paket dondurmalar çok ucuz, çok çeşitli ve çok lezzetli. uzmanı değilim, içerik karşılaştırması da yapmadım ama türkiye'deki dondurmalardan çok daha iyi olduklarını bence ilk tadışınızda anlarsınız.
türkiye'de maalesef hem alım gücüne göre fiyatlar yüksek, hem de buna rağmen kaliteli ürün tüketemiyoruz. sadece dondurmada değil. sebze meyveden ete, süte, teknolojiye, arabaya eve, yaşam alanlarına, hizmetlere vs. hemen her şeyde durum bu maalesef.
13.06.2019 · 15. sıra
dx486
12.06.2019 00:02