Sık geçen başlıklar

alexander sörloth'un cezasının 1 maça inmesi 2

ekşi'de gör
sırf öncesinde faul var diye böyle bir indirim olması acizliktir
orada faul varsa hesabını futbolcu soramaz, cezasını futbolcu kesemez. hakem orada başçavuşun eşeği değil.
en az 7-8 maç ceza görmesi gereken adam 1 maç aldı şaka gibi.
olması gerekendir. ıki maç vermelerine şaşırmak gerekiyordu zaten. sonuçta alt tarafı oyuncuya vurdu. hükümet destekli bir takımın oyuncusu, rakibe vurmasın mı?
bundan sonra öyle bedavadan kırmızı kart görmesin kimse. sağlamından yumruk indirsinler. sonrasında bir de senaryo yazın.
nasılsa cezası 1 maç. çift sarı karttan görülen de öyle.
ha ama arkanızda bakanlar falan yoksa yapmayın. jailson yaptı 8 maç aldı.