sırf öncesinde faul var diye böyle bir indirim olması acizliktir
orada faul varsa hesabını futbolcu soramaz, cezasını futbolcu kesemez. hakem orada başçavuşun eşeği değil.
en az 7-8 maç ceza görmesi gereken adam 1 maç aldı şaka gibi.
16.02.2020 · 35. sıra
samonwhite
15.02.2020 00:26