Sık geçen başlıklar

alevilerden aldığım alkışı sünnilerden alamıyorum 2

ekşi'de gör
“alevilikten aldığım tadı başka hiçbir şeyden almadım. belki seçim kaybetmek. yok yok alevilik daha güzel.”
bu adamın geldiği günden beri yürüttüğü kimlik siyaseti kusma noktasına getirdi. sosyal bilimlerle ilgisi olmadığı belli. eczacının bir tane ideolojik, kurumsal, ya da sosyal soruna çözüm üreten söylemini duymadım.

alevi iyi alkışlar, sünni iyi ıslıklar, laz şöyle, çerkez böyle. başka bir şey yok. bu şekilde tüm türkiye'yi kucakladığını falan zannediyor büyük ihtimalle.