o kadar adam / kadın yazmış sevgili aldatmasının içlerinde bir öküzün oturmasına sebep olduğunu falan belirtmiş güzel şeyler de yazan olmuş gençleri takdir ediyorum ama benim de söyleyeceklerim vardır bence
7 yıl sevgili
3 yıl evli kalmış bir aldatılmış adam olarak şunu söyleyebilirim.
susun, dinleyin ve gidin. konuşmayın.
kendi kendinize evde bağırıp çağırın gerekiyorsa cam çerçeve indirin ama bunu yalnız yapın. o insan o halinizi görmesin
ve bir ömür acı çeksin.
10 yıllık ilişki bitiminde tek kelime etmemiş adam olun.
2 ay sonra pamuk gibi olacaksınız.
gerisini o düşünsün.
hadi kalın sağlıcakla
02.05.2017 · 37. sıra
gundelikyasaminhickiriklari
01.05.2017 06:12