Sık geçen başlıklar

alaçatı'da iki külah dondurmanın 1050 lira olması 2

ekşi'de gör
şu serbest piyasa diyenlerin ekonomiden falan zerre kadar haberi yok.bi yarrrak öğrenmişler o da arz ve talebin kesiştiği yerde fiyat oluşur diye..ulan o dediğin ceteris paribus olduğunda.. gelir dağılımı bu kadar bozuksa ülkenin yüzde 90 geliri bu insanlardaysa sana hayatın güzellikleri namına hiçbir şey kalmaz.cesme marmaris bodrum ya da herhangi bir sahil bandında fiyatlar uçar neden çünkü verebilen var.90 milyon bokunu yesin 10 milyon yaşasın. var mı lan öyle bir dünya.. sonunda patlar o düzen. hiç bir ülke hele hele ucundan da olsa avrupa kültürüne sahip turkiyede bu işler öyle uzun surmez.
denyolarda diyor ki devlet ne yapsın,
ne yapacak işi olan ekonomiyi düzeltecek.
20 küsur yıl oldu, yok nas yok damat yok nebati mahvettiniz ülkeyi siyasal islamcılar.