Sık geçen başlıklar

akraba evliliği oranının yüzde 25 olduğu ülke 1

ekşi'de gör
çok normal. yengem kuzenimi bana kitlemeye çalışmıştı da "ne evlenmesi ulan manyak mısın" demiştim. başka bir kuzenimi de başka bir kuzenime kitlemeye çalışmışlardı. bizim nesil(80'lerin ortası-90'lar) akraba evliliği yapmadı hiç. daha bilinçli bir nesil var ortada.

sadece benim ailemde akraba evliliği yapmış 6 çift var ve hepsi bizim üst nesil. bir tanesinin engelli bir kızı var. benimle yaşıt o kız da. hani her fırsatta "yeni nesil niye böyle yaaa" diye laf ediyorlar ya, o laf ettikleri nesil kadar beyinlerini kullanamamışlar o dönem. hâlâ kullanamıyorlar ki, bana kuzenimi teklif ediyor yengem.