camiden toplanan bir liralarla yapıldığını iddaa ederek , hani çalıyordu diye laf sokuyor. sonrasını dinlemedim zaten.
bak şeker kardeşim, bu tarz "şeyleri" devletler vergiler ile yapar, eğer camiden topladıkları paralar ile bunları yapmaya çalışıyorlarsa (senin dediğin gibi) o zaman vergiler nereye gidiyor ? çalıyor olmasınlar sakın.
tanım: cahil serzenişi.
11.06.2015 · 14. sıra
isyanim ey yesterday yesterday
10.06.2015 13:52