Sık geçen başlıklar

akp'ye oy vermeyene ağlayarak bela okuyan adam 1

ekşi'de gör
camiden toplanan bir liralarla yapıldığını iddaa ederek , hani çalıyordu diye laf sokuyor. sonrasını dinlemedim zaten.

bak şeker kardeşim, bu tarz "şeyleri" devletler vergiler ile yapar, eğer camiden topladıkları paralar ile bunları yapmaya çalışıyorlarsa (senin dediğin gibi) o zaman vergiler nereye gidiyor ? çalıyor olmasınlar sakın.

tanım: cahil serzenişi.