belediyeler büyük inşaatlar için ruhsat vermeyi durdurdu,
ödemeler yapılmıyor veya çok geriden veriliyor,
pek çok taşeron firma borçlarını ödeyemez durumda,
bilinçli şekilde piyasanın gırtlağına basılıyor
bunu bizzat yapan akp'nin kendisi
belediye yetkilileri alenen söylemekten çekinmiyor, oy kaybedildiği için bu şekilde davranıldığını,
herkes safını belli etsin para mı, açlık mı diyorlar
kendilerine ufacıcıkta olsa bir menfati olacaksa her türlü pisliği, kalleşliği yapan baş pislikler
pis haram paranızı kıvırıp sokun bir tarafınıza
mesele vicdan, onur meselesi...
ben onurum için para ve işimi kaybetmeyi göze aldım ve kaybettim
yine olsun yine aynı şekilde davranırım
önemli olan bu
yoksa onurumuz, haysiyetimiz, değerlerimiz olmayıp
tek amacımız hayatta kalmak ve yemek bulmak olduktan sonra
hayvanlardan geriye ne farkımız kalır!
zaten çoğunluk onurunu, değerlerini yitirdiği için hayvanlar gibi güçlünün güçsüzü yok ettiği acımasız bir ülkede yaşıyoruz ya
11.08.2015 · 5. sıra
bahves
10.08.2015 10:40 ~ 20:02